پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thu 16 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
گزارش ویژه سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۴:۵۸:۵۲

در سیزدهمین دوره اعطای جایزه ملی کیفیت
٦ شرکت نفتی جایزه ملی کیفیت دریافت کردند

باشگاه خبری فراساحل: در نتایج ارزیابی سیزدهمین دوره اعطای جایزه ملی کیفیت، ٦ شرکت نفتی موفق به دریافت تندیس و لوح تقدیر شدند. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل ازشانا، شرکت‌های پتروشیمی‌ پارس، پتروشیمی‌ بندر امام، شرکت گاز استان اصفهان در سیزدهمین دوره اعطای جایزه ملی کیفیت موفق به دریافت تندیس برنزی جایزه ملی کیفیت شدند. شرکت پالایش نفت تهران موفق به دریافت تقدیرنامه سه ستاره و شرکت نفت و گاز پارس لوح سپاس چهار ستاره و شرکت صنایع شهید کلاهدوز که در حوزه تولید شیرهای توپی و کمپرسورهای تقویت فشار گز فعالیت ‌می‌کنند موفق به دریافت گواهینامه اهتمام به کیفیت شد.

مدل جایزه ملی کیفیت ایران، ابتدا بر مبنای مدل تعالی EFQM در سال ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۵ تدوین شد و به‌ منظور اثربخشی بهتر در فرآیند جایزه ملی کیفیت ایران و تأکید ویژه‌ بر کیفیت محصول، در سال ۱۳۸۶ مدل نو و بو‌می‌ جایزه ملی کیفیت ایران (INQA) منطبق بر نیازهای کشور و هماهنگ با تازه ترین ویرایش استاندارد ISO ٩٠٠٤ تدوین شد. افزایش آگاهی عمو‌می‌درباره اهمیت کیفیت و ضرورت توجه بیش از پیش به آن در سطح جامعه و حرکت به سوی نظام مدیریت کیفیت جامع با در اختیار داشتن یک متدولوژی اجرایی عل‌می‌از جمله اهداف جایزه ملی کیفیت است. این جایزه ملی، امکان شناسایی دستاوردهای موفق سازمان‌ها را در زمینه بهبود کیفیت و معرفی آن‌ها به دیگر سازمان‌ها به منظور الگوبرداری فراهم و در سازمان‌ها برای بهبود دائمی‌کیفیت، انگیزه ایجاد می‎‏کند.

هدف از اعطای جایزه ملی کیفیت، ترویج، ایجاد انگیزه و فرهنگ‌سازی به منظور استقرار سیستم‌های مدیریت کیفیت و به دنبال آن ارتقای سطح کیفی کالا و خدمات ارائه شده در کشور است. به این منظور  با اولویت‌بخشی به شرایط خاص و ویژگی‌های درون‌سازمانی، تمام شرکت‌ها، انجمن‌ها، مهندسان مشاور، پیمانکاران و... فعال در بخش‌های خصوصی و دولتی که کالا و خدماتی ارائه می‌کنند، با خود اظهاری و تمایل سازمانی نسبت به حضور در فرآیند اعطای جایزه ملی کیفیت اقدام ‌می‌کنند.



  کد خبر : 2729
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :